Markedsføring, marketing, grafisk linie, grafisk identitet, rentegning, billedbehandling, pdf til tryk, rådgivning, teknisk sparring

Tips til marketing

Om alt hvad du kan gøre for at forbedre din virksomheds markedsføring, virksomhedenes image og ansigt udadtil.

onsdag, november 08, 2006

Graphos' Adobe CS

Savner du råd med hensyn til de førensde grafiske programmer, så tag eventuelt et kig på min blog Graphos' Adobe CS. Der tager jeg emner op, som jeg selv er stødt på i min grafiske arbejde i Photoshop, InDesign, Illustrator eller Acrobat.

For konkrete råd kan du til enhver tid hyre mig til forbedringer, opdateringer, videreudvikling men også nyudvikling af din grafiske identitet, strømligning af virksomhendes grafiske linie, til både papir og websiden. Klik ind på Graphos.dk og for mere at vide dér, eller grib knoglen og ring 36959936. Dette danske IP-telefonnummer stiller automatisk om til min telefon i Spanien uden ekstra omkostninger. Så ring blot til dansk lokaltakst!